1 de juny del 2011

Amb en Víctor, a Òmnium Cultural

PAMIES

7 comentaris:

  1. Has fet un post que sembla un calendari d'advent. I a més hi surto! Iupi.

    ResponElimina
  2. Encara no sé què dir de tot el que va passar ahir a Òmnium.

    Sí sé que em van quedar moltes coses al tinter i que volia fer referència a tantes coses i agrair tantes persones que finalment et quedes amb la sensació que no has dit tot allò que volies.

    Però la sala feia goig. Hi reconeixia moltes cares, de molts llocs diferents, hi vaig conèixer moltes cares que es van presentar ahir i que vaig agrair que vinguessin i em sembla que entre tots vam fer possible una vetllada prou dinàmica i interessant.

    Jo intento amarar-me de tots els petits moments i detalls d'ahir per no perdre-me'n ni un.

    Només puc donar les gràcies a tots els qui ho heu fet possible.

    ResponElimina
  3. Un post ad hoc. Efímer com la xocolata dels calendaris d'advent.

    ResponElimina
  4. Parèmies: són molts anys plens d'afanys i els qui et coneixem estem orgullosos de compartir aquests moments amb tu. I, a falta de croquetes, quina passada els pintxos del Pisco! Pur art lexicogràfic!

    ResponElimina
  5. Ahir també haguessis xalat de valent, baixllobregatina!

    ResponElimina
  6. Ad-hoc-mail. Efímer com calendaris d'Advent amb la xocolata.

    ResponElimina

Quelcom a dir?