20 de novembre del 2009

Contumèlies

Al Profanity Dept. de l'OED són experts en contumèlies, deshonries, greuges, blasfèmies, dicteris, vituperis, irreverències, oprobis, procacitats, renecs, paraulotes, paraulades, morrades, execracions, insolències, grosseries, ultratges, afronts, flastomies, imprecacions, grolleries, ofenses, injúries, insults, invectives, blasmes, improperis, blastomies, befes, motades, paraules fortes, gruixudes, malsonants, despectives i afrontoses..., un dels aspectes més refotudament creatius de tota llengua.

8 comentaris:

  1. Realment existeix aquest departament? Un lloc on ser desagradable i mal educat pot ser un plus.

    ResponElimina
  2. Brutal! Ara si que he trobat el meu lloc laboral en el món!

    PD: Curiosament la comprovació de paraules em demana: "busnizes". Així doncs, és el meu "business" de futur!

    ResponElimina
  3. Hola!

    M'ha interessat molt el teu blog! El trobo molt recomanable! Espero i desitjo que també t'interessi el meu blog d'informació cultural “L'imperdible de ℓ'Àηimα” [www.imperdibleanima.blogspot.com].

    Moltes gràcies! Ens parlem/llegim :)!

    jordicirach

    ResponElimina
  4. Tot i que la cerca "profanity department" dóna 529 resultats al Google, em temo que només existeix en la imaginació d'aquest ninotaire. Lamento haver despertat falses expectatives laborals.

    ResponElimina
  5. ...i a més a més avui no has anat a Missa d'onze!

    Ja parlare amb la mama.

    ResponElimina

Quelcom a dir?