1 d’abril del 2009

Clay mug and dictionaries

"Clay mug and dictionaries" de Vivian Tsao

Tassa d'argila i diccionaris. Vivian Tsao és una artista taiwanesa que actualment viu a Brooklyn (NYC). D'influències impressionistes, crea atmosferes on la llum desestructura allò representat.

Així explica ella mateixa aquesta obra: "As I moved into my white period, I became more and more myself. My work is temperamental rather than scientific--according to my mood I decide what to paint, or not. I have found a special corner for myself in these low contrast, narrow tonal-range paintings."

2 comentaris:

  1. "I arribarà el dia en què qualsevol artista mediocre i poc il·lustrat, pel sol fet de figurar, encabirà en la seva obra diccionaris i altres reclams per a gazofilàciums. El ressò definit i definitiu."

    (Profecies puigmaletianes, 4,30-32)

    ResponElimina
  2. Ego te absolvo pecattis tuis in nomine Fabris et Filii et Lexicus Sancti, ravioli.

    ResponElimina

Quelcom a dir?