4 d’octubre del 2010

Abracafabra


Imatge de l'auca de Pompeu Fabra

Sota el suggestiu títol "Abracafabra (la química dels mots)", Màrius Serra parlarà de Pompeu Fabra, en un acte organitzat dins de l'exposició Pompeu Fabra. Una llengua per a tot i per a tothom que es pot visitar actualment a Badalona (i fins al vint de novembre).

Dia i hora: Dimarts 5 d'octubre, 19:30 h.
Lloc: Espai Betúlia (c. Enric Borràs, 43-47, Badalona)


Cartell de l'exposició, amb caricatura de Jaume Passarell

PD (5/10/10):



PD (7/10/10):

Un vídeo-resum de la xerrada a TVBadalona (enllaç gentilesa del gran Parèmies) .

7 comentaris:

  1. Molt bona aquesta caricatura del Mestre!

    Malauradament no podré ser a la xerrada d'en Màrius Serra perquè m'han contraprogramat... ;-)

    Esperem una bona síntesi d'aquesta suggestiva xerrada.

    ResponElimina
  2. Doncs jo avui també estic "contraprogramat" :(

    Aviam si algun lector ho té millor i ens pot fer cinc cèntims d'euro de l'acte.

    ResponElimina
  3. Jo, si la combinació entre les muses meteorològiques i els senyors que treballaven en l'organització del tràfic aeri no fan una coalició per endarrerir el meu vol, estaré sobrevolant Badalona quan la conferència estarà a les últimes paraules... per tant, espero i desitjo que pugui ser enregistrada en vídeo (o àudio) i publicada en algun lloc.

    ResponElimina
  4. Que bona la paraula, abracafabra, i la il·lustració que l'ha inspirada clar...

    ResponElimina
  5. Doncs sí, Xavier, preguem que els organitzadors ho enregistrin i ho comparteixin, que m'ensumo que pot estar molt i molt bé.

    Bokabulari, això de la il·lustració de l'auca és pura coincidència (que ni potser en Màrius sap); la xerrada crec que té més relació amb la imatge que acabo d'afegir a l'apunt, de la p. 7 de la 1a ed. del Fabra. Pura màgia.

    ResponElimina

Quelcom a dir?